altijd de nike free run nederland grappigste in huis
نوشته شده توسط : 2012 nfl jerseys, wholesale jerseys, che

Moeilijk. Maar na three maand dag in dag uit samen te werken, je leven te vertellen en grapjes te maken samen is dit heel moeilijk. Wat alles een beetje makkelijker maaktte was dat er nog heel wat mensen vertrekken deze 7 days. Sharmila (HR directeur) is sinds vandaag voor 9 maand op zwangerschapsverlof. Gisteren experienced zij haar afscheidsfeestje en zij kon haar tranen inhouden, maar toen ze voor heel de groep dan more than mij begon te praten en me te bedanken kon ik me maar moeilijk inhouden, satisfied alle 'oooouh's' in koor vandien. Satisfied Sharmila heb ik toch even nauw samengewerkt toen ze alleen in HR werktte. Ze wachtte op vervanging. en wat voor vervanging! Jo Energy. Een bijzondere vrouw, satisfied een naam die volledig bij haar previous. En een karakter zoals het mijne, luidop zingen, altijd de nike free run nederland grappigste in huis,. Spijtig dat ik met haar maar een maand heb kunnen samenwerken! Vandaag heb ik op het werk niet al te veel gewerkt, het was letterlijk een uitboller. Maar wel ben ik op fotoshoot getrokken doorway het hele hotel om alle collega's zeker en vast nooit te kunnen vergeten! Banqueting trakteerde op dessertjes, entrance office op cupcakes, goedkope air max online en de relaxation op complimentjes :p Geen klagen goedkope nike free run 2 mijn kant! Heel tof is ook dat het wel de laatste werkdag was, maar niet de laatste keer samenkomen. Morgen is er een "leaving celebration" van Claire in Henry's. Dat beloofd dus alvast een spetterend feestje te worden tot in de vroege uurtjes. Vrijdag ga ik met de collega's naar de cinema en volgende week woensdag moet ik even terug naar het bureau voor het papierwerk te laten ondertekenen. Ik pak jordans schoenen mijn zakdoekjes maar alvast mee. Heel leuk was ook dat ondanks ik al een afscheidsdinner heb gekregen, ik vandaag ook een collage heb gekregen die sowieso aan de muur komt thuis. Het enige probleem : Hoe krijg ik deze ongekreukt naar huis? I'll maintain you posted on that one!!! Nu nog een weekje genieten, alles doen wat ik nog niet heb gezien. En er komt bezoek! Vanaf zaterdag komt Axel me vergezellen om van het goede weer te genieten en een 2daagse Manchester te doen. Looking forward! We zetten ons verlof alvast in met een bezoekje aan de musical "Charlie and The Chocolate Factory". SO Thrilled! Hallo Belgie! Weeral even geleden dat ik iets heb geschreven, maar alles gaat hier zo snel. Nog sixteen dagen. Als ik het luidop zou zeggen, zou ik wenen denk ik. Allereerst dacht ik, bah nike air max online London, zo een vieze onvriendelijke drukke grijze stad. En nu denk ik, London mijn thuis. Het is gewoon zalig om random discussions met strangers te hebben, verschillende culturen en talen bij te leren, en vooral het is gewoon zo plezant dat je elke second van de dag buiten kan komen en er ZO VEEL te doen is. Ik heb het er dan ook de laatste week van genomen en ben praktisch niet





:: برچسب‌ها: jordans online,goedkope nike air jordan ,
:: بازدید از این مطلب : 980
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: